پست های ویژه مشاهده همه

آدرس و شماره تماس کلینیک دندانپزشکی تحت بیهوشی اصفهان

دلایل زیادی وجود دارد که کودک از دندانپزشکی ترس داشته باشد ، از جمله این دلایل می تواند تجربه تلخ گذشته ی کودک از محیط بیمارستان و مطب دکتر و کلینیک دندانپزشکی باشد.دکتر دندانپزشک کودکان اصفهان و هر شهر دیگر، با آموزش هایی که دیده و دناشی که در زمینه روانشناسی کودکان کسب کرده است می تواند به خوبی ترس از دندانپزشکی را در کودک شما از بین ببرد.

محیط کلینیک دندانپزشکی تحت بیهوشی اصفهان برای کودکان به نحوی طراحی شده است تا کودک احساس راحتی داشته باشد و تصور یک مکان بیمارستانی که در آن دکتر و آمپول وجود دارد را نداشته باشد و بنابراین در برابر دکتر دندانپزشک مقاومت نداشته باشد.

اگر کودک خردسالی دارید،حتما مطلع هستید که نیاز است تا کودک شما طی فواصل زمانی خاص توسط دکتر دندانپزشک مورد معاینه قرار گیرد.نباید با تصور اینکه دندان های شیری کودک موقتی هستند در صورتی که در آن ها آسیب یا حفره ای وجود داشته باشد از رفتن به دندانزپشک صرف نظر کرد.

به دلیل آنکه اگر آسیبی که در دندان های شیری کودک وجود دارد به موقع برطرف نشود روی دندان های دائمی نیز تاثیر خواهد داشت و سلامت کودک را در آینده با مشکل مواجه می کند.

اگر در حال خواندن این مطلب هستید احتمالا در شهر اصفهان سکونت دارید و کودک خردسالی دارید و نگران سلامت دهان و دندان کودک خود هستید،در ادامه به معرفی آدرس و شماره تماس کلینیک دندانپزشکی تحت بیهوشی اصفهان می پردازیم.

حتی اگر کودکی دارید که به شدت از دندانپزشکی ترس دارد و یا بنا به دلایلی مانند مشکل جسمی نگران ایجاد مشکل در روند درمان دندان های کودک خود هستید،دکتر دندانپزشک کودکان می تواند از روش های خاصی مانند استفاده از آرامبخش و بیهوشی و روش های دیگر برای درمان های مورد نیاز دهان و دندان کودک شما استفاده کند و با مشاوره به شما در مورد روش های درمانی ،نگرانی شما را در این خصوص برطرف کند.

آدرس و شماره تماس کلینیک دندانپزشکی تحت بیهوشی اصفهان :

آدرس و تلفن دکتر مریم حاجی احمدی
شماره تلفن : 09137891269
آدرس : اصفهان، خیابان توحید میانی – بین چهارراه پلیس و خیابان مهرداد – رو به روی پارکینگ توحید – ساختمان میلاد 2- طبقه فوقانی مطب دکتر فریبا اشتری و داروخانه دکتر معمار منتظرین (طبقه دوم)

به یاد داشته باشید که نباید به دلیل اضطراب کودک شما در مواجه شدن با دندانپزشک ، درمان دندان را به تاخیر بیندازید،زیرا مشکلات کوچک در دندان کودکان می تواند مشکلات بیشتری را پدید آورد.برای مثال وجود حفره و پوسیدگی در دندان، موجب خواب و تغذیه نامنظم کودکان و آسیب به دندان های مجاور خواهد شد.

دکتر دندانپزشک از روش های پیشگیری نیز برای تضمین سلامت دهان و دندان کودک شما استفاده می کند ، این به ان معنیست که حتی اگر کودک شما مشکل خاصی را در دندان های خود ندارد ، باز هم بهتر است به دکتر دندانپزشک کودکان مراجعه کنید تا سلامت دندان های کودک به طور دقیق تری مورد بررسی قرار گیرد.دکتر دندانپزشک کودکان همچنین نکات و آموزش های مخصوصی را به شما در مورد چگونگی رعایت بهداشت دهان و دندان کودک به بهترین نحو ممکن ارائه می دهد.

موارد زیر بخشی از مشکلات و بیماری هاییست که توسط کلینیک دندانپزشکی تحت بیهوشی اصفهان درمان می شود :

  • فلوراید تراپی
  • ترمیم های پیشگیری
  • ترمیم آمالگام
  • کشیدن دندان کودک
  • ترمیم های همرنگ دندان
  • عصب‌کشی دندان‌های شیری
  • درمان ریشه دندان‌های دائمی نابالغ
  • فضانگهدارنده
  • فیشور سیلانت
  • روکش دندان شیری

 

تماس با ما – کلیک کنید


لینک های دانلود
لینک کوتاه‌ :
مطالب مرتبط
برچسب ها

برترین مطالب آهنگ فاخر
روز هفته ماه سال
دسته بندی خوانندگان