پست های ویژه مشاهده همه

دانلود بازی Stronghold Legends فارسی

Stronghold-Legends-game

سری بازی های Stronghold که توسط استودیو Firefly منتشر می شود و در ایران به جنگ های صلیبی معروف است. نسخه Crusader این بازی که معروف ترین بازی استراتژیک است را قطعا همه گیمر های ایران می شناسند. بازی بسیار خاطره انگیز که حتی هنوز هم طرفداران خودش را دارد و به صورت آنلاین بازی می شود. نسخه ای که در این مطلب میخواهیم با شما به اشتراک بگذاریم، نسخه Stronghold Legends است که در سال 2006 برای اولین بار منتشر شد. شاید این بازی نتوانست اندازه Stronghold Crusader معروف و محبوب شود اما همین بازی هم توانست نمرات خوبی از گیمر ها بگیرد و رضایت طرفدارانش را جلب کند.

بازی Stronghold Legends فارسی فراتر از واقعیت رفته و تخیل و افسانه را هم وارد بازی کرده کرده تا سرگرم کننده و جذاب تر شود. می توانید اژدهای یخی یا آتشین و یا حتی جادوگر مشهور و افسانه ای یعنی مرلین را به خدمت بگیرید و به جنگ با دشمنانتان بروید. علاوه بر جنگیدن و قدرت نظامی باید حواستان به منابع سرزمینتان هم باشد. خورد و خوراک مردمتان را تامین کنید تا گرسنگی باعث نشود که ناراضی شوند و حکومتتان از هم بپاشد. علاوه بر خوراک باید منابع مالی و مواد خام را هم مدیریت کنید چون پیشرفت سرزمینتان در گرو داشتن مواد خام کافی است و باید از پس هزینه هایی هم که بر حکومت تحمیل می شود بر بیایید. برای تامین این نیاز ها علاوه بر اینکه میتوانید به نیرو و امکانات داخلی متکی باشید بلکه میتوانید به سرزمین های دیگر هم حمله کنید و تصرفشان کنید تا منابع آن ها بطور منظم برایتان فرستاده شود.

Stronghold-Legends-crack

Stronghold Legends سه داستان مختلف دارد که میتوانید هر کدام که میخواهید را انتخاب کنید. این بازی استراتژی کامپیوتری گیم پلی خوبی را دارا میباشد که میتواند شمارا برای ساعات طوانی سرگرم کند که این سه شخصیت شاه آرتور، ولاد سنگدل ( شیطان ) ، دیتریک ( یخ ) هستند و مورد جالب اینکه همه این ها برگرفته از افسانه های اروپایی است. بازی در کل دو حالت داستانی و آزاد دارد که قسمت آزاد به دو بخش Deathmatch و King of Hills تقسیم میشود. در Deathmatch شما اول باید کاراکتر و جناح خودتان را انتخاب کنید و سپس میتوانید متحد داشته باشید یا به تنهایی در مقابل دشمنانتان بایستید که بعد از مشخص کردن گروه ها و اتحاد ها باید دیگر بازیکنان خارج از اتحادتان را شکست دهید و نابودشان کنید و شخص یا گروهی که در آخر می ماند برنده میشود. و King of Hills به این صورت است که باید تلاش کنید تا یک منطقه مشخص را در بالای تپه به مدت مشخص تصرف کنید و نگه دارید و کسی که اولین بار موفق شود پیروز میدان است.

اگر فکر میکنید میتوانید حاکم خوبی باشید و سرزمین پرافتخاری بسازید پس بازی را از دست ندهید و به جمع حاکمان Stronghold Legends و قدرت مدیریت خودتان را محک بزنید.




لینک های دانلود
لینک کوتاه‌ :
مطالب مرتبط
برچسب ها

برترین مطالب آهنگ فاخر
روز هفته ماه سال
دسته بندی خوانندگان